http://masihmencaricahayasebenarislam.blogspot.com

Sunday, June 12, 2011

Senyum Kambing :) mbekk ^__^

Salam3alayk peeps ^__^

Bismillah Ar-Rahman Ar-Raheem..

hehe..tak tahulah kenapa..sejak kebelakangan ni..nak tersenyum sorang2..

The weird thing is..Problems are surrounding me like crazy!!

Subhanallah~~but I'm still smiling..Goat-smile i supposed..translate it directly from the Malay words."Senyum Kambing"..hehe..^__^ mbekk~~

Thank you Allah..

Only You can shower the Sakeenah..only You..Syookran ya Rabb (^__^~)

Terjumpa blog seorang kakak yang....Superb!!hehe..

I see a lot of me in her..she's like the other me..she thinks like me..her feelings kind of like what I felt most of the time..haha I'm being extra cheesy today...

biasalah exam lagi 2 hari..time2 ni jugaklah dapat ilham nak tulis blog.. =.=!!

tadi baru dapat kata2 semangat drpd 'rahsia' whom i don't know..tapi 'rahsia' suruh belajar sungguh2..Thank you Rahsia ^__^

Okay2 perlu stop disini..tadi chat dgn ibu..cerita itu ini..panjang lebar ibu bls..hehe for my beloved ayah pula when I sms-ed him..he replied "InsyaAllah akak BOLEH!"..like always.. simple but really made my day brighter..Ibu and Ayah are so different but their difference completes me..Thanks Allah for making this beautiful couple as my parents..Alhamdulillah.. \(^__~)o

okaylah before my neuronal circuits starts to function actively for more ideas..it's better for me to stop..

nanti tak habis buat latihan for this upcoming MCQ exams..200 questions in 2.5 hrs..(sigh~)

Ya Allah need you so so much!!

2 hari lagii!!Allah YuQawwi!!!

Kamu Kamu..dan Kamu..doakan Kami Kami Kami di sini ye teehee ^__^

Ukhoowah fillah wslm..

No comments: